Kiigazítás, tisztázás a Pólusváltásról Dr. Molnár Gábortól cikkhez


Nagyon kedves formában érkezett meg a kiigazítás Papp Krisztinától, Dr. Molnár Gábor egyik szervezőjétől a megjelent és nevéhez köthető írásról. E-mail-en kaptam anno az írást több helyről is, de annak tartalma – mint az alább kiderül – kiigazításra szorul! Örömmel teszem fel ezt a kiigazítást mert úgy érzem tisztázódik egy név vagy szándék vagy energia, és ilyen formában világunk jobbra fordul! Mivel a téma aktuális, nagyon “virulensen terjedő”, kérünk terjeszd bátran Te is, segítsd ezzel a webes tisztulási folyamatot! 🙂

(Dr. Molnár Gábor külön weboldalt még nem üzemeltet, de http://aranyfeny.hu/ oldalról tudunk tevékenységeiről naprakész információkhoz jutni!)

Ime hát Papp Krisztina és benne Dr. Molnár Gábor levele:

“Dr. Molnár Gábor parapszichológus egyik szervezője vagyok. Sajnálattal tapasztaltam, hogy egyre több helyre, e-mailekbe és honlapokra is kitettek egy, a XX-as előadásáról írt levelet anélkül, hogy a hitelességéről megbizonyosodtak volna. Ezúton szeretném kérni Önt, hogy távolítsa el ezt a levelet, mivel a benne leírtak ebben a formában nem felelnek meg annak, amit Gábor a XX-as előadáson elmondott. (a cikket természetesen levettem… szerk.)

A hölgy, aki ezt a levelet írta egy régi tanítvány, egy időben  járt hozzánk tanfolyamra, majd évek múlva felbukkant a XX-ason, és sajnos úgy látszik, hogy nem volt annyira tudatos, hogy az ott elhangzottakat elferdítés nélkül írja le. Gábor a törvény ismeretének a fontosságánál említi Drunvaló Melchizedek A végtelen idők Mayái 2012 és azután című műsora kapcsán, illetve a maya próféciákat. A mayák 13000 éve átélték és feljegyezték a pólusváltást, és a vele járó, vaksághoz hasonló, 30 órás testi zavarodottságot. Mivel 25920 év egy fordulat a Galaxisban, feltételezik a mayák, hogy lent és fent bekövetkezhet félidős fordulatban, ezért hívják fel az elkóborolt figyelmünket rá.

Idézet a XX előadásból és a jegyzetfüzetből szó szerint:

„Az okok változásai létrehozzák az okozatok változásait, az okozatok változásai újabb változó okokat hoznak létre. Egy szennyes ruha kimosása változásokat hoz létre a térben ok és okozati minőségeiben egyaránt. A tisztátalan ruha tiszta lett, a tiszta víz viszont tisztátalan. A változásoknál a félelem okozza a szenvedést, a szenvedés oka pedig a tudatlanság, a törvények nem ismerete. Ha a földünkön pólusváltás jönne létre, mindenki megvakulna harminc órára a mágneses mező megváltozása miatt. A mágneses mező rendeződése kb. harminc óra. Az, aki ismeri a törvényt, kivár, és nem esik pánikba, aki nem, félelmében talán meg is hal”.

Gábor még ezt üzeni a fenti levélhez: Ennyi hangzott el, és semmi több. Szerintem, ha figyelmesen olvassa az ember az okok és okozatok megváltozását ebben a kis fejezetben, tanúja lehet a megváltozásának. Ha ennyit ért el vele a jogtalan közlő, már megérte, minden értünk volt, van, és lesz. Szeretettel Gábor.

Az összes többi, pl.: a 30 óra egyenlő 3 nap, a hölgy műve, mint ahogyan Trianon, Atlantisz, és egyebek is, amelyeket a saját “szűrőjén” átengedve, és erről a saját, szubjektív véleményét, gondolatait, és az innen-onnan összeolvasottakat leírva Gábor nevében küldött tovább egy levelet.  Így, mivel a levél közel 80 %-a sajnos abszolút az ő agyszüleménye (egyébként az előadásról hangfelvétel készül mindig, pont az ilyen esetekre), még egyszer szeretném megkérni Önt, hogy távolítsa el az oldalról ezt a levelet …

A segítséget előre is köszönöm.

Tisztelettel: Papp Krisztina”

2 hozzászólás

  1. Pergel Éva said,

    2010/12/26 - 15:24

    RÉSZLETESEBB, EGYÉRTELMŰBB TÁJÉKOZTATÁS A PÓLUSVÁLTÁSSAL KAPCSOLATBAN TEJÚT RÓZSÁTÓL, AKINEK A MÁRCIUSI ÍRÁSÁT PAPP KRISZTA KIIGAZÍTANI IGYEKEZETT!!!

    Meglepődve tapasztaltam, hogy egy régi irásom, amit közvetlen barátaimnak küldtem el tájékoztatásul, az ilyen széles körben szétterjedt. Még jobban meglepett Papp Kriszta Dr. Molnár Gábor egyik szervezőjének reakciója levelemmel kapcsolatban. Éppen most, 2010. december 25-én este találtam meg a neten ezt a bejegyzést. Nem lehet véletlen az sem, hogy éppen a szeretet és a fény ünnepén bukkantan rá.

    RÉSZEMRŐL PAPP KRISZTA KIGAZÍTÁSA TISZTÁZÁSRA SZORUL.

    Én is azon a főiskolán szereztem meg a parapszichológus diplomámat, ahol Dr. Molnár Gábor. Mivel én akkor még nagyon új voltam a parapszichológiában, ezért úgy gondoltam, a diplomám megszerzése után kiegészítem a tudásomat azzal is, amit Dr. Molnár Gábor tanít, mivel ő már nagyon régen kezdte a pályafutását, sokkal több életbölcsességre tett szert, mint én. Ezért az első tizenhárom kurzusának mindegyikét összesen öt alkalommal is meghallgattam. Tizennégytől tizenhétig már kevesebbszer, XVIII-XX-ig tartó kurzusának mindegyikét csak egyszer, ezért pontosan tudom, hogy mikről is beszélt. Amikor én Gáborhoz kezdtem járni, akkor még teljesen más szervezői voltak, Papp Kriszta jóval később került a színre. A XX-dik kurzuson valóban csak az a négy mondat hangzott el, amit ott leírtam, és a 30 órás sötétség. A többi összevont ismertető a korábban elhangzott anyagokból való. Gábor sokszor hangoztatta, hogy ne magyarkodjunk, ezért ő a magyarságról csak nagyon szűkösen szokott beszélni. Én viszont magamban hordozom a magyar lélekminőséget, ezért nem is tudok mást tenni, mint magyarkodni. Ezért nagyon erősen felfigyeltem azokra az elszórt mondatokra a magyarsággal kapcsolatban, amiket Gábor a különböző kurzusain megemlített erről. Három napos sötétségről ő valóban nem beszélt sohasem, azaz én egyéni megértésem volt. Dr. Czeizel Beatrix az Átlényegülés kapujában c. könyvében, és Drunvalo Melchizedek az Élet virágának ősi titka című írásában is három napos sötétséget írnak, és sokan mások is. Egyedül Gábor említette a 30 órás sötétséget, ami azt jelenti, hogy mindenki megvakul egyszerre. Drunvalo Melchizedek Pólusváltás című 2 órás filmjében is beszél a 30 órás sötétségről. Más forrásokból eddig én ilyet nem hallottam. A XX. kurzus és az írásom szétterjesztése óta eltelt pontosan kilenc hónap. Ez alatt a kilenc hónap alatt én bizony sok mindent megértettem. Rájöttem arra is, hogy szó sincs tömeges megvakulásról. Gondoljatok csak bele, mi lenne ha villamoson utazunk, és a sofőr hirtelen megvakul az összes utasával együtt. Miféle pánik és katasztrófa történne ezzel sok-sok helyen a világban. Isten ilyet soha nem tenne velünk. Viszont valóban létezik a három napos sötétség, ami szimbolikus jellegű, és nem 3×24 órát jelent. Tér-időben gondolkodva valóban így értelmezi az ember. Ez a test, lélek, szellem hármasságát jelképezi. Azt jelenti, hogy magányba vonulva átmegy az ember ezen a hármas beavatáson, és teljesen más ember tér vissza, mint aki elvonult. Nem véletlen az a legenda sem, ami arról szól, hogy Jónás három napot töltött a Cet gyomrában. Bizony ez sem három napot jelent valójában, hanem a hármas átalakulást szimbolizálja. Erről a “három napos” átalakulásról szóltak egykor a Pálos beavatások is.Az előttünk álló időszak is arról szól, hogy a “három napos sötétség” az, ami felemelhet bennünket magasabb minőségekbe, magasabb dimenziókba. A meséinkben is szerepel a három arany hajszál. Szerintetek ez tényleg arról szól, hogy a királyfinak tényleg nőtt három arany hajszála? Bizony hogy nem. A magyarságnak rendkívül fontos a hármas szám. Azt jelenti ez a megfogalmazás, hogy az öregasszony három arany hajszálat húzott ki a királyfi fejéből, hogy három olyan gondolatot emelt ki a tudatalattijából és hozta át a tudatosba, aminek segítségével meg tudta oldani az előtte álló feladatot. A meséinkben minden pontosan le van írva szimbolikus üzenetekbe elrejtve.
    Többek között megértettem azt is az azóta eltelt kilenc hónap alatt, hogy 2012-ról azok terjesztenek katasztrófatörténeteket, akik Atlantiszon is éltek már, és az akkori kataklizma áltozatai lettek. Bennük él az a katasztrofóbia elmélet, aminek következtében attól rettegnek, hogy a Földbolygó ismét támad. Ez az elképzelésük bizony nem is volt alaptalan. Kryoni könyvek egyike is leírja nem emlékszem rá szó szerint, de a lényege ez. Mivel a Földön élő emberek olyan mértékben elkorcsosultak, hogy képessé váltak tönkretenni a szűkebb és tágabb környezetüket, ezért úgy döntöttek, hogy elpusztítják a Földbolygót mindenestül. Ezért létrehoztak egy Mirva nevű hatalmas kőtömböt, ami fokozatosan közeledett a Földbolygóhoz, és be kellett volna csapódnia ide 2000-ben. Mivel 1987. augusztus 17-én megmérték a Föld rezgésszintjét, és megállapították hogy jóval magasabb lett mint azt várták, ezért megkegyelmeztek a Földnek és szétzúzták a Mirvát. Ekkor úgy döntöttek, hogy csak részleges pusztítás lesz a bolygón. Erről a bekövetkező folyamatról Dr. Barha Gizella erdélyi pszichológus Szászrégenből is beszámolt a Gong rádióban 1998-ban. Elmondta a rádióadásban, hogy találkozott egy szíriuszi férfival, aki Enlil néven mutatkozott be neki. Ebből az adásból megtudhattuk, hogy bizony még a Szíriuszon is így látták a Földbolygó jövőbeni helyzetét. Azóta viszont sok idő telt el, és szerencsére egyre több ember fejlődött, emelkedett, tehát ezek az előrejelzett katasztrófahelyzetek is módosultak.
    Papp Kriszta hivatkozik a kiigazításban a mayákra is. A mayák valóban lejegyeztek ilyet, és valóban várható a közeljövőben rendkívüli változás bolygószinten. A XX-as kurzuson Gábor azonban a mayákat egyáltalán nem is említette. Én 2010. augusztus 13-án a Gólyavárban meghallgattam a legfelsőbb maya spirituális vezető előadását. Don Alejandro Ciliro Perez Oxlaj spirituális nevén Nomád Farkas személyében. Az előadás címe 2012. első kézből. Akik engem közelebbről is ismernek, azok pontosan tudják, hogy rendkívül profi módon tudok jegyzetelni, ezért Gábor előadásán is profin jegyzeteltem, és a maya előadáson is. Tehát Nomád Farkas erről ezt mondta a Gólyavárban, ami szintén szó szerinti jegyzet általam. “A Tejút közepén van egy tengely, amit mi mayák fő mágneses tengelynek nevezünk. A tudósok azt mondják erre, fekete lyuk. Ez a hatalmas központi nágneses tengely irdatlan energiával rendelkezik, és a tengely mozgatja a Földet, a bolygókat, és a többi csillagot is. A Föld belekerül ebbe a központi mágneses tengelybe. Ebben a tengelyben eltölt 12-48 órát, és amikor kilépünk onnan, újra meglátjuk a Napot. Csakhogy ez egy másik nap lesz. Nem tudjuk kijelenteni, hogy ez három nap vagy több. Csak a teremtő tudja, mit akar velünk. 2012-nek ehhez semmi köze, nem kell félni.” Erőteljesen kihangsúlyozta, hogy fejezzük be a háborúkat, a környezetünk szennyezését, és minden nép elevenítse fel és őrizze a saját kultúrájának megfelelő hagyományait.
    A saját elgondolásom is az erről, ha minél többen emeljük a rezgésszintünket, minél többen árasztjuk a feltétel nélküli szeretetet, annál könnyebb lesz a váltás, és talán észre sem vesszük, olyan könnyen fog lezajlani. Ennek pedig alapfeltétele a nép összefogása, és egységes spirituális emelkedése.
    A Szíriuszról egyéb üzenetek is érkeztek hozzánk, mivel sokszor üzennek nekünk. Egyik ilyen üzenet az aranylapokról származik, amit az ő saját rovásírásukkal írtak, ami egyezik a mi ősi irásunkkal. Az egyik üzenet így szól. “Három Nap születtél, két Nap éltél, egy Nap elvesznél, de két Nap léteznél.” Ez bizony nem más, mint a magyarság kozmikus eredettörténete. A mostani jelenünk, és a jövőnk is benne van ebben a tömör üzenetben. Tér-idős, háromdimenziós gondolkodással bizony ez az üzenet sem lenne értelmezhető.

    Valóban évek múlva bukkantam fel Gábor XX-as kurzusán 2010. márciusában, mivel korábban Gábornak nem is volt addig XX-as kurzusa egyrészt, másrészt pedig miután befejeztem Gábornál a tanulmányaimat, Paksi Zoltánnál asztrozófiát (csillagbölcseletet) tanultam, ami az asztrológia jóval magasabb szintje. Tehát időm sem lett volna Gábornál ismételgetni a korábbi előadásokat. Az égen pedig ott van mindenki által jól látható hatalmas könyv, Isten könyve. Benne a betűk pedig a csillagok. Mindenki által látható, mégis csak alig páran tudják olvasni. Bizony a csillagok sem jeleznek semmiféle különösebb globális katasztrófát, csak minőségi változásokat. Hogy meg tudjuk-e élni, tapasztalni ezeket a magasabb szintű minőségi változásokat, vagy tolyakolunk továbbra is a szurokban, azok kivétel nélkül RAJTUNK MÚLNAK!!!
    Hogy én mennyire vagyok tudatos vagy nem, azt döntse el mindenki saját maga.
    Az én véleményem pedig erről az, hogy nem elég tudatosnak lennünk. Ha hiányzik belőlünk a feltétel nélküli szeretet bölcsessége, akko bizony hiába volt minden tudatosság.
    Gábor is szokta mondani, “Ha szeretet nincs énbennem, semmi vagyok.” Ez Papp Kriszta szervezőnek is szól. Hogyan várható az egységes felemelkedés, a szebb és boldogabb élet, ha spirituális közösségekben is előfordulhat ilyenfajta megnyilvánulás. Ez nem méltó az olyan emberekhez, akik az egység felé igyekeznek.
    Én Dr. Molnár Gábortól nagyon sokat tanultam, nagyon tisztelem őt, és változatlanul nagyra értékelem mint spirituális mestert. Hogy Papp Kriszta nem ismerte Gábor korábbi előadásait, arról nem én tehetek. Az utóbbiakat viszont én nem ismerem.
    A hibám egyedül az, hogy nem különítettem el az írásomban egyértelműen a XX-as kurzuson hallottakat a régebbi előadásokon hallottaktól, és a korábbiakat nem is szó szerint idéztem, csak emlékezetből. Az emlékezetem is kiváló, különösen ha a magyarságról van benne szó.

    Végtelen szeretettel: Tejút Rózsa

    Ui: Akinek még ezek után is van hozzáfűzni valója, az megtalál a tejutrozsa@gmail.com-on. Anyakönyvezett nevem pedig Pergel Éva.

  2. Pergel Éva said,

    2010/12/26 - 20:54

    Az előbb eltévesztettem a nevet. Nem Barha, hanem dr. Bartha Gizella. Meg lehet találni őt is az interneten. Két Dr. Bartha Gizella található rajta. Az egyik évfolyamtársam volt a főiskolán, és szlovákiából járt hozzánk tanulni. Neki is parapszichológus diplomája van, és van egy hagyományos orvosi diplomája is. A másik Dr. Bartha Gizella pszichológus az, aki erdélyből származik, és ő találkozott a szíriuszi félfival.


Hozzászólás